En un mercat cada vegada més competitiu i amb clients de tots els racons del món, les petites empreses s’enfronten al desafiament d’enviar productes de manera efectiva i eficient. La dificultat rau a equilibrar els costos d’enviament amb la mida i les dimensions del paquet de la petita empresa, així com la destinació final per garantir que el seu negoci no estigui perdent, sinó que es beneficiï de les vendes que està realitzant.
Amb tants clients comprant en línia i esperant entregues ràpides i assequibles, hi ha pressió sobre les petites empreses per garantir que els enviaments es lliurin. Amb això en ment, és crucial que la seva petita empresa estigui preparada per a l’enviament que haurà de fer per mantenir-se per davant de la competència. Necessitarà un servei de missatgeria confiable i serveis de paqueteria en els quals pugui confiar. Però, quins factors ha de considerar en enviar? Fem una ullada més de prop.
De quins factors depenen els enviaments per a les empreses ?
L’enviament no és un procés senzill. Requereix la consideració i l ‘anàlisi de diversos factors per garantir que els seus clients obtinguin un lliurament ràpid i assequible. Llavors, amb això en ment, és important observar els aspectes que un ha de considerar perquè triï la millor opció per a la seva petita empresa.
Pes i dimensions: Una de les primeres consideracions per determinar l’enviament és la qüestió del pes i les dimensions. Un paquet de 100 g que conté arracades serà molt més petit que un paquet de 2 kg que conté roba i sabates. No només el pes entre els productes és diferent, sinó que també ho són les seves dimensions. Un paquet serà físicament més gran que l’ altre i aquestes dimensions, inclòs el factor de pes, afectaran els costs d’enviament.
Material de lliurament: El material en què s’embala l’article també influeix en el procés de l’enviament. Per exemple, és possible que necessiti una cosa molt més resistent i forta per a vins i productes fràgils fets de vidre que alguna cosa que estigui feta de plàstic i sigui més difícil de trencar o danyar. Com a resultat, els que són fràgils requeriran un embalatge més resistent, pesat i dens en lloc d’alguna cosa que no es trenca fàcilment.
Velocitat de lliurament: Un altre factor influent és l’aspecte de la velocitat. Pot ser de coneixement comú que com més ràpid s’espera l’entrega, més gran serà el cost de l’enviament. Això es deu a que nombroses parts estan involucrades en l’entrega i quantes més parts en la xarxa interactuïn entre si, major serà el cost. El contrari és cert per als enviaments que es poden enviar durant un període de temps més llarg.
La naturalesa dels productes: La naturalesa dels productes és un altre factor a considerar. Com es va esmentar anteriorment amb l’exemple del vi, aquest és un producte fràgil. Però també hi pot haver lleis governamentals que regeixin la naturalesa dels productes que s’envien a l’estranger. Per exemple, l’enviament d’aliments no està permès en alguns països, mentre que d’altres no permeten l’enviament de diners en efectiu o certs productes que poden ser perillosos de transportar a través de les fronteres. Per tant, el material i la composició del producte en si influiran en els costos de l’enviament.
Freqüència d’ enviament: A més de l’anterior, la freqüència dels serveis d’enviament també jugarà un paper en els costos. Si està pensant a fer un enviament internacional cada pocs dies, és probable que pugui negociar tarifes més baixes per a l’entrega. Mentrestant, si la freqüència d’enviament és més distant, llavors les seves tarifes seran més altes.
Distància per a lliuraments: A continuació, també és important considerar el destí final del paquet. L’enviament des de Barcelona a una destinació internacional en comparació amb l’enviament a clients locals també afectarà el preu de l’entrega. En general, com més lluny estigui el destí (juntament amb la combinació de factors esmentats anteriorment sobre el pes i les dimensions), més car serà.
Fulfilment interno vs externalizado: Per suposat, pot fer l’enviament intern i embolicar i embalar cada producte per separat i esperar que s’acumulin diversos paquets per portar-los tots al seu proveïdor d’enviament. No obstant això, també pot fer un compliment subcontractat, cosa que significa que simplement cridi al seu proveïdor que ve a recollir el paquet de la seva porta amb la freqüència que desitja. Això sovint pot resultar molt més barat que fer-ho internament i pot ser més rendible i eficient en termes d’obtenir lliuraments als seus clients el més ràpid possible, independentment de la seva ubicació.
Costos: Si desitja enviar un paquet barat per a empreses, ha de tenir en compte tots els aspectes anteriors per obtenir el costi final. Els costes variaran d’un paquet a un altre i d’un proveïdor a un altre. No obstant això, necessita un soci confiable en el qual pugui confiar els seus enviaments i lliuraments perquè cada article que enviï fora de la seva botiga s’enviï al lloc correcte en el moment adequat.
Reflexions finals
Els clients busquen cada vegada més un servei de missatgeria que garanteixi que el producte arribi ràpidament i sense danys. Aquesta és la raó per la qual l’embalatge és tan important, però també ho és el preu final. Els costs d’enviament poden acumular-se ràpidament amb el temps i per mantenir els seus costs el més baixos possible, ha de tenir en conte el fet que hi ha nombroses consideracions per determinar el total endeutat. Si està buscant empreses de missatgeria confiables a Barcelona, confiï en nosaltres en DRG Solutions per ajudar-lai amb l’enviament local i internacional. Obtindrà un servei confiable que no el defraudarà.