Què és l’enviament de comerç electrònic?
Bàsicament, és el procés d’enviar productes que han estat demanats en línia des del minorista al client. L’objectiu és establir un mètode eficient i rendible per assegurar que els articles es reben en un termini determinat, el que significa que fer negocis en línia té molts beneficis.
Com funciona l’enviament de comerç electrònic?
Continua llegint per saber-ne més…
Despeses d’enviament
Els enviaments de comerç electrònic poden esdevenir fàcilment una part clau del seu negoci – tot el que necessita és una estratègia d’enviament clara. Abans de començar a enviar comandes de comerç electrònic, haureu de tenir una estratègia de preus. Oferir aquests enviaments de comerç electrònic gratis o a un preu barat pot ser un bon incentiu, però tingueu en compte que haurà de pagar el preu d’enviament de la butxaca.
Podeu augmentar els preus dels vostres productes per cobrir les despeses d’enviament complets, o augmentar lleugerament els preus i compartir la despesa amb els seus clients. Alternativament, vostè podria oferir codis de descompte per a enviaments gratuïts en certs casos.
Vostè podria decidir cobrar una tarifa fixa, la qual funciona bé si està venent productes de mides i pesos similars, però això pot ser complex si ven una àmplia varietat de productes. També teniu l’opció de personalitzar la vostra àrea de lliurament utilitzant missatgers locals que redueixen els costos de lliurament i us permet oferir un lliurament gratuït de mercaderies per una certa quantitat de comanda.
Embalatge
El lliurament de paquets de comerç electrònic requereix que els paquets estiguin protegits adequadament per al lliurament. Podeu utilitzar sobres encoixinats, caixes i materials d’embalatge estàndard, o considerar solucions d’enviament d’envasos com The Packaging Group, Shopify o Arka per proporcionar els materials necessaris que necessiteu per embalar els productes correctament.
Algunes companyies d’enviament de comerç electrònic proporcionen embalatges de polietilè que són ideals per a productes que no necessiten molta protecció, com ara la roba. Mantenir el paquet el més lleuger i petit possible estalviarà a les tarifes d’enviament de comerç electrònic.
Assegurances
L’assegurança d’enviament i les opcions de seguiment ofereixen seguretat addicional. Amb la majoria de les companyies d’enviament de comerç electrònic, les assegurances i el seguiment són relativament barats i li donen opcions per si els seus paquets es perden o fan malbé.
Takeaways
L’enviament de comerç electrònic duu a terme quatre senzills passos:
- Processament de comandes: s’assigna a l’equip d’empaquetat i lliura un conjunt d’activitats necessàries per processar la comanda del client.
- Empaquetat de la comanda: garantir que les mercaderies es rebin de manera segura i sense danys.
- Logística i entrega: un procés logístic fiable i vital per al lliurament dels articles en nom seu.
- Devolucions: si un client necessita tornar la mercaderia, l’agència de logística us l’enviarà perquè pugueu iniciar el procés de devolució.
Trobeu un proveïdor de consultoria 4PL
DRG Solutions pot ajudar amb qualsevol servei de missatgeria internacional des de Barcelona treballant amb totes les empreses de transport per triar a mà els més adequats per a vostè. Obtindrà la millor relació qualitat-preu, així com la solució més eficient per als seus enviaments de comerç electrònic des de i cap a Espanya. I si vostè necessita un proveïdor per a l’emmagatzematge, un per a l’enviament i un altre per a la distribució, tot això serà manejat per experts en nom seu.